onsdag, oktober 25, 2006

Men bloggen var ikkje død - ei heller Crouchy

Hoi!
Eg lever og har det godt i Hardanger! Eplehausten har vore god, og eg har sett det største eplet nokon sinne. For dei som framleis ventar i andelaus spenning kan spenninga no utløysast: Norheimsund IL Hardanger berga plassen i 3.divisjon - den vonde trenden blei snudd, og med seks poeng på dei to siste kampane klatra dei til ein plass noko nær midten av sluttabellen.

Til glede for dykk lesarar vil eg gjerne dele ein fantastisk liten sak om bautaen Peter Crouch - og korleis ein kan ha nytte av ein tometers kropp. Ta ein kikk her

13 Comments:

Blogger ~RunE~ said...

Har kanskje ikke vært så veldig spent på sesongavslutninga. Etter selv å ha tatt den lokale stadion i øyemål, var jeg overhode ikke i tvil om utfallet. Som forventet.

Godt å være sammen med dere. Gleder oss til flere neglbitende øyeblikk med brettspill!!

22:15  
Blogger Marie i byen said...

Jeg droppet visst å lese mer om den saken du henviste til, Sverre... Ikke det at jeg ikke er interessert altså! Men det viktigste var altså å si at jeg nå er innom på bloggen, og t.o.m. har lagt ut ny sak på min. Velkommen skal du være :-)

19:05  
Blogger Sverre Strandamann said...

Tenkte meg det, Rune. Norheimsund stadion er eit praktanlegg, verken meir eller mindre.
Marie: Synes du bør ta ein kikk på linken, moro også for dei som ikkje er særleg fotballinteressert..

10:54  
Blogger ~RunE~ said...

Nå ligger det også ute et par bilder som beskriver anlegget, så det bør være hevet over enhver tvil. Ellers har vår venn Oddvin våknet til live igjen, bare nevner det.

Så håper jeg at du klarer å se lyset i hverdagen, selv om rullgardina tilsynelatende gikk ned på Nadderud sist søndag. Bra at Løv Ham ser ut til å klare seg, så kan VI? iallefall se dine kjære blå en gang til neste år.

14:10  
Anonymous Anonym said...

Molde fortjente ikkje å rykke ned. Dei er for gode til det. Så dette var synd. Men til neste år kjem dei att. Ver du sikker!

Helsing din gode ven

17:11  
Anonymous Anonym said...

Molde fortjente ikkje å rykke ned. Dei er for gode til det. Så dette var synd. Men til neste år kjem dei att. Ver du sikker!

Helsing din gode ven Kenneth

17:12  
Blogger Baumann77 said...

Da er kun 29 timer og 47 minutter til Molde tar avspark på blodpenge stadion, neste år kan de glede seg til Adeccoreklame og Skeid!

12:21  
Blogger Oddvin said...

Så er det altså eit faktum Sverre. Adecco og Raufoss venter. Heller ikkje neste år får Stormen og Tornekrattet bryne seg på kvarandre. For berre eitt år sidan minnast eg Lindøy i ekstase i cupfianledramaet på Ullevål, kor han omfamna både meg og villt framande, då det var klart at pokalen var sikra. Det verkar lenge sidan.....No vonar eg du finn trøyst på heimebane, og at livet går vidare trass alt....
Oddvin

23:36  
Blogger Sverre Strandamann said...

Kenny: Takk for støtta! Stryn fortente heller ikkje å måtte gå på ein ny sesong i 3.divisjon - når skal Tore André kome heim og hjelpe til?

Baustar: Gratulerer med ny sesong i det gode selskap for laget ditt. Interessant at du vel å kalle Aker stadion for ein blodpenge-stadion - kan du i detalj leggje fram finansieringsplanen for Sandefjord si nye huskestue?

Øddis: Godt å sjå deg tilbake i bloggarverda! Det er slike minne som du skildrar frå cupfinalen eg lever og andar for no! Raufoss må gjerne kome med heile våpenfabrikken og eg ler av Notodden sin bluesfestival - MFK kjem rett tilbake, på kostnad av Aafk. Stormen får kose seg medan dei kan...

18:41  
Blogger anette said...

FOR EN KROPP! Og fotballkropp er topp, selv for fotballuintresserte. Men den sangen til videoen fenga gitt.. kunne du brent den og sendt den til jenta i nord?

18:21  
Blogger Marie i byen said...

oi, var det lyd på... jeg må visst se den en gang til å skru på lyden!! ja, Sverre, den var veldig artig!!

19:12  
Blogger Sverre Strandamann said...

Set umåtelig stor pris på at jentene endeleg har fått augo opp for alt det den fantastiske fotballverda har å by på! Den fantastiske låta som akkompagnerer Crouchy må du nok oppsøke youtube for å kose deg med Anette.

22:26  
Anonymous Anonym said...

dette må eg sei Sverre! hugsar ikkje heilt korleis eg klarte å forvilla meg innpå bloggen din, men fornøyeleg lesning var det i alle fall! på tide med ein aldri så liten oppdatering?

10:12  

Legg inn en kommentar

<< Home