torsdag, april 13, 2006

Påskeferie - gode tider


Hei igjen!

Vel tilbake hos mor og far på Stranda, etter 4 fabelaktige dagar i Tajordfjella. Litt endring av planar undervegs førte til at ruta blei Billingen-Torsbu-Veltdalshytta-Danskehytta-Grotli. Veret var nesten upåklageleg, noko ei herleg raud nase er det mest iaugefallande provet på... Biletet viser Veltdalshytta, i hjartet av Tafjordfjella - ein deilig plass på jord! Fleire bilete vil etter alt å døme bli publisert her etter kvart, så snart dei har passert ein streng sensur...

Elles var det med glede eg kunne registrere naudradioen Torsbu var utstyrt med, då vi kom fram omlag ved pausetid i den første serierunden. Gleda skulle etter kvart vise seg å bli endå større, då radiosporten kunne fortelje at så godt som alle måla kom rette vegen i Molde by. Serieleiing med 2 poeng etter ein runde må vel vere noko nær verdsrekord, og gjer førebels Østreim sitt tips om ei tosifra plassering for MFK til skamme. Medan eg framleis ventar på at Start og over halvparten av dei andre laga i Tippeligaen skal score sitt første mål, aktar eg å feire påske med fynd og klem og oppfordrar alle andre til å gjere det same! Ha ei fortryllande påske! Yours, S.

9 Comments:

Blogger anette said...

Høres digg ut! Venter spent på de sensurerte bildene..Hils kåna! ;)

17:08  
Blogger Marie i byen said...

kult bilde!! gleder meg til å se flere! takk for en super tur! dere er bare best!

i dag har jeg for første gang vært på reinsfjellet. jippi - var på tide...!

17:58  
Blogger Sverre Strandamann said...

Anette: dei bilda som blir sensurert kjem jo ikkje ut her...
Marie: sjølv takk for ein fabelaktig tur - og grattis med knekt reinsfjell-kode!

10:14  
Blogger anette said...

Å joda! Jeg venter fortsatt i spenning!

11:55  
Anonymous Anonym said...

Følger opp Anette sin forespørsel. Gi oss noe dirty details da Strandamannen. Etterspørselen er helt klart på bristepunktet...

13:25  
Blogger anette said...

Kom igjen da! Lei av å vente!!

11:39  
Anonymous Anonym said...

Måtta bare vise at jeg er på vei inn i din bloggverden...

15:10  
Anonymous Anonym said...

and waiting...

12:00  
Anonymous Anonym said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it » »

15:12  

Legg inn en kommentar

<< Home