onsdag, mars 29, 2006

Svar til klagemåla


Gode medmenneske! Etter klagemål og raljering over den latterlege oppdateringsfrekvensen på denne bloggen, vel eg no å gå til det skritt å love hyppigare oppdateringar. Eg har allereie starta. Den grovaste sjikanen måtte eg tole frå Steinar, som ikkje ein gong har somla seg til å lage ein eigen blogg. Oppfordringa er med dette ein realitet. Med det same vil eg nytte høvet til å gratulere den godeste Breen med ein smått sensasjonell siger for hans disiplar i N5 1BU, over det lovande mannskapet til deportivo langenes på Ashburton Grove denne onsdags ettermiddagen. Kjekt for han dette, og spesielt artig var det jo at Bjørnar Vikane fann tilbake til gamle takter!

Elles merkar eg meg også at Marie stadig ventar i spaning på kva som skjer på denne bloggen. Som ho heilt korrekt har observert, er det heller lite. Men no ventar altså nye, og langt betre tider! Må jo ha noko å skryte av når vi saman skal vandre gjennom dei deilige Sunnmørsalpane om kun kort tid. På denne turen reknar eg med å gjenta bedrifta, eller i alle høve nesten, som blinkskotet her viser.

Klarar ikkje å dy meg for å skryte litt av "Zbigniew Bonieks venner" - quizlaget vårt som gjekk til topps på fotball-quizen på Østsia i går. Takka vere solid innsats og enorm viten blei Umbro-jakkene våre med ein margin på heile 0,2 poeng til neste lag. At det var berre 4 lag som stilte er det vel ingen som bryr seg med...:) Nuvel, bør vel avslutte med dette, for ikkje å legge lista for høgt med tanke på lengden i mine no stadig hyppigare drypp frå kvardagen. Over og ut.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ai ai, endelig en oppdatering av denne Grandiosagutten. Gledelig!
Jeg er enda i skyene etter at mitt kjære N5 1BU klarte og følge opp Arsenal sin innsats i CL med å slå ditt deportivo langenes for første (, men ikke siste) gang.

Registrerer ellers den store etterspørselen i markedet for en real Steinarblogg. Jeg venter til etterspørselen er på bristepunktet (hvis det er mulig).

Steinar

09:54  
Blogger anette said...

Grandiosagutten?
Nå har jeg linka deg sverre! Morro at du er på nett igjen!;) Hils den deilige fruen - og god helg!

11:11  
Blogger Marie i byen said...

okei, for det første Steinar, så stiger etterspørselen faretruende nærmere og nærmere bristepunktet nå!!!

og for det andre, Sverre (eller det var kanskje dette som skulle vært det første...) så er jeg såååå glad for lovnaden din om hyppigere oppdateringer. Og jeg tror du gjorde lurt i å begynne FØR påsketuren, det kunne blitt vel masete hvis du hadde drøyd det lenger...!!

Men når det er sagt så gleder jeg meg veldig veldig masse til å se dere igjen, og til herlige skidager og sol og bare fryd og glede ;-)

- marie

21:49  
Blogger Øyvind said...

for et svev...

11:16  

Legg inn en kommentar

<< Home